Malaysia bakal jadi seperti Itali jika terus ingkar arahan kawalan pergerakan

COVID-19 memang boleh dikawal. Manusia sebaik-baik ciptaan Tuhan takkan tak dapat lawan virus. Untuk...

Janda Anak Dua Kahwin Dengan Karpet

Nampaknya cinta tu memang buta gais! Baru-baru ini ada sebuah kisah seorang janda anak dua berkahwin dengan karpet. Sis pelik betul...

Aku saja test nak pinjam RM1,000, tak sangka sahabat lama itu satu-satunya manusia yang sudi bantu’

Allahu, terkesan betul baca perbualan dua sahabat ini. Status dan gambar yang dimuat naik oleh Reza Shahrill...

Tak tahan isteri boros, suami gantung diri sampai mati

Seorang lelaki berusia 39 tahun mengambil keputusan untuk membunuh diri dengan menggantung dirinya di rumah pada Jumaat...

Wanita Rakam Lelaki Gatal Cuba Mengintainya Dari Bawah Pintu Jamban

Cubaan seorang lelaki untuk mengintai wanita di dalam tandas di stesen minyak menemui kegagalan apabila mangsa berjaya merakam wajah suspek.

GOSIP

Lebih Banyak Lagi

    ‘Kalau aku mati, korang semua akan mati dengan aku!’ – Pesakit koronavirus biadab ludah muka pegawai perubatan

    Ramai yang meluahkan rasa kebimbangan terhadap penularan virus koronavirus dan mengambil langkah berjaga-jaga bagi memastikan diri dan...

    Artis Kontroversi Vanessa Angel Nikah Senyap-Senyap Tanpa Pengetahuan Bapa?

    NAMA pelakon Indonesia, Vanessa Angel sekali lagi heboh diperkatakan apabila wanita itu dilaporkan berkahwin secara senyap-senyap dengan pasangannya yang hanya dikenali sebagai...

    ​Kegembiraan Menipu Pasangan Gay Terharu Melihat ‘Anak Dilahirkan’

    BJ Barone dan Frankie Nelson merasa ‘gembira dan terharu’ yang bersangatan dengan kelahiran ‘anak mereka’ yang kemudiannya diberi nama sebagai Milo.‘Kegembiraan’ yang...

    Suntik bibir 17 kali untuk lebih besar, lebih cantik

    BULGARIA: Suntik bibir 17 kali menggunakan asid hialuronik untuk tambah saiz bibir sehingga empat kali ganda lebih...

    Kisah Isteri Diceraikan Kerana Kemalvan Hitam

    Semakin pelik dunia hari ini. Pernikahan merupakan hal yang sakral yang diharapkan hanya terjadi satu kali seumur hidup. Namun...

    COVID19: Indonesia batal peperiksaan sekolah, tidak galak pulang ke kampung sambut Aidilfitri

    JAKARTA: Indonesia membatalkan Ujian Nasional atau peperiksaan persekolahan tahun 2020 dan tidak menggalakkan orang ramai pulang ke kampung...

    Sujud Terakhir Dalam Solat Biasanya Lebih Lama Sebab Berdoa. Amalkan, Manfaatnya Luar Biasa!

    Seringkali bila sujud yang terakhir ada yang melakukannya dalam tempoh yang agak lama berbanding sujud sebelumnya. Mungkin...

    Takut Beli Barangan China Di Shopee? Ini Penjelasan Shopee Malaysia

    Ramai pengguna di negara ini yang menyatakan kerisauan membeli barangan buatan China yang dijual di laman e-dagang Shopee susulan kes jangkitan koronavirus.Menjawab...

    Khasiat Air M4ni Yang Pastinya Ramai Tidak Tahu.

    Kita semua tahu bahawa regangan otot sangat penting untuk setiap individu selepas melakukan sesuatu perkara. Sebenarnya, dalam perhubungan di...

    ​Katak Terperangkap 9 Jam Dalam Vagina Seorang Wanita

    Aduh! Seorang wanita berusia 34 tahun dari Brazil mengalami detik cemas apabila seekor katak maut terperangkap dalam rahimnya selama sembilan jam.

    COVID-19: Kesilapan Itali jadi pengajaran dunia

    WALAUPUN populasi rakyat Itali kurang tiga peratus daripada China, namun bilangan mangsa yang maut akibat COVID-19 di...

    Malaysia bakal jadi seperti Itali jika terus ingkar arahan kawalan pergerakan

    COVID-19 memang boleh dikawal. Manusia sebaik-baik ciptaan Tuhan takkan tak dapat lawan virus. Untuk...

    Percayalah, Bukan Tampannya yang Akan Menjadikanmu Tenang, Tapi Kesetiaan Dan Tanggung Jawabnya

    Percayalah wahai wanita, lelaki itu bukan tampannya yang akan menjadikanmu selalu tenang bersamanya, tapi tanggung jawab serta...

    ‘Kalau aku mati, korang semua akan mati dengan aku!’ – Pesakit koronavirus biadab ludah muka pegawai perubatan

    Ramai yang meluahkan rasa kebimbangan terhadap penularan virus koronavirus dan mengambil langkah berjaga-jaga bagi memastikan diri dan...

    Dukun Wanita Dakwa Mampu Jemput Rasulullah SAW Cetus Kemarahan Umat Islam

    Ningsih Tinampi membuat dakwaan tidak masuk akal apabila mendakwa Rasulullah SAW dan malaikat berada di sampingnya ketika dia merawat pesakitKredit foto:...

    BERITA

    Lebih Banyak Lagi

      COVID-19: Kesilapan Itali jadi pengajaran dunia

      WALAUPUN populasi rakyat Itali kurang tiga peratus daripada China, namun bilangan mangsa yang maut akibat COVID-19 di...

      COVID-19: Malaysia catat satu lagi kes kematian, jumlah kini 17 kes

      KUALA LUMPUR: Malaysia merekodkan satu lagi pertambahan kematian akibat COVID-19 menjadikan jumlah yang meninggal dunia akibat wabak itu...

      COVID-19: Sarawak catat lima lagi kes baharu

      KUCHING: Lima kes baharu positif  COVID-19 dicatat di Sarawak pada Selasa menjadikan 87 kes keseluruhan sejak kes positif...

      COVID-19: 106 kes baharu, jumlah kumulatif kini 1,624 kes

      KUALA LUMPUR : Malaysia mencatatkan 106 kes positif COVID-19 setakat Selasa, jam 12 tengahari menjadikan jumlah kumulatif adalah...

      Penerbangan antara Semenanjung dan Sabah-Sarawak tak dibenarkan

      Pergerakan dari Semenanjung ke Sabah serta Sarawak, dan sebaliknya, adalah tidak dibenarkan sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan...

      Mandi Seminggu Sekali Rahsia Awet Muda

      Satu tips yang boleh buatkan anda sentiasa kelihatan muda ini akan membuatkan anda terkejut dan memikirkannya berulang kali sebelum melakukannya.

      7 Sebab “Couple Paling Serasi” Pun Boleh Break Up Secara Tiba-Tiba

      Berita perpisahan #songsongcouple di antara pelakon drama Korea, Song Joong ki dan Song Hye ko membuatkan ramai tersentak dan menjadikan topik itu...

      Cara Buat Anak Yang Betul (Mengandung Selepas Haid)

      Kedatangan zuriat dalam kehidupan pasangan yang sudah berkahwin, amatlah dinantikan. Namun, terdapat pasangan yang berdepan dengan kesukaran untuk memperolehi cahaya mata. Jangan...

      Masa Sesuai Untuk Buat Anak. Ketahui Waktu Subur Seorang Wanita

      Ada ramai wanita yang tak tahu waktu subur mereka. Sebilangannya memberi alasan kerana tak tahu kira dan ada juga kata tersalah kira.

      ​9 Rahsia Menggoda Nafsu Wanita

      Pastinya, semua pasangan suami isteri sudah tahu foreplay adalah perkara paling wajib dibuat untuk menaikkan nafsu wanita sebelum berasmara tapi, ada juga...

      LAIN

      Lebih Banyak Lagi

        Bayar Ganti Rugi RM118,331 Akibat Anak Calar 10 Buah Kereta Audi Di Showroom

        Seorang kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun mencalar sebanyak 10 buah kereta Audi di bilik pameran dengan menggunakan batu.

        Tergamak korek mata kucing

        KEJAM dan keterlaluan. Begitu gambaran perbuatan individu tidak dikenali yang mencederakan kedua-dua belah mata seekor kucing hingga...

        Ronaldo abai faktor graviti, lompatan luar biasa

        ROME : Juventus hari ini memuji Cristiano Ronaldo selepas lompatannya yang menakjubkan untuk menjaringkan gol kemenangan ke...

        Ini Antara Sebab Utama Mengapa Berat Badan Anda Tidak Turun

        Anda sudah cuba pelbagai kaedah untuk turunkan berat badan, namun masih belum berjaya? Segala jenis saranan dan nasihat juga sudah anda amalkan. Kementerian Kesihatan...

        7 Sikap Complicated Perempuan, Korang Yang Mana Satu?

        Sikap perempuan ni kadang-kadang berubah mengikut emosi mereka. Maklum saja, peremuan ni ada 9 nafsu (emosi) dan satu akal. Hehe!
        error: Content is protected !!